Apan som liknar dig- De bortglömda bilderna från arkiven.

Konstig rubrik, jag lyssnar på "Apan som liknar dig", den nya vertionen av Darin från Så mycket bättre det vill säga. Och den är så himla najs måste jag säga! check it out.
 
Iallafall. Jag kände mig lite smådeppig så  jag tittade igenom gamla bildar och tänkte bjuda på lite smått och gott från arkiven. Här kommer lite bilder som gör mig glad och lycklig.
 
Länge sedan. Fluffigt hår=bra kväll.
Jag och Anna innan skolfotograferingen, snodd från hennes instagram. Knäppt och härligt ska det vá!
 
Peace and love. Helt euforiska tjejer på Skrillex-konserten. Tusan vad bra det var! dessutom var killen bakom mig helt brutalsnygg...hehe.
Jag och Sara med några maskerademän. Hahaha helt galna.
 
Jag (längst ut till höger) och massor av fina människor som vi träffade på P&L, helt underbar upplevelse.Omtumlande rättare sagt men helt fantastiskt. Funderar på om vi ska åka dit ett tredje år eller om vi ska upptäcka nya mysiga platser i vårt avlånga land. Den som lever får se!
 
En tavla som jag målade i nian, alltså hela processen tog himla lång tid men attans vad nöjd jag blev. Det är jag fortfarande. Jag ser den faktiskt när jag ligger här i sängen. Den hänger på min vägg här hemma hos pappa och muntrar upp den annars kala väggen.
 
Glad. Glad. Glad. Det här måste ha varit 4-5 år sedan och tjena vad uppsnoffsad var man! lösnaglar och rubbet.
 
"Rosfylld kärleksbomb till badet. Härlig ensam men bäst i sällskap." Åh vad lycklig jag blev när jag såg de här när vi var i stan för några veckor sedan.
Åh Extreme. Hemskt att de ska ta bort den. Tagen en fin dag i somras.
 
Åka bananbåt i Turkiet är aldrig fel. Längtar tillbaka.
Valborg med fina tjejer!
 
En liten prisessa. Standard back in the days.
 
Taggade tjejer innan Emmas fest, åh vad lyckat det blev. Måste göras om! (hint hint)
 
 
Trevligt värre var det.
 
Heléne, Anna och Amanda. Mina finisar. Här sitter vi i Rålis och har det trevligt. Det var utomhusbio och vi tittade på Pan´s labyrint hade picknick, käkade popcorn och hade det mysigt.
 
Nu ska vi sticka iväg och handla , jag och syrran ska nämligen göra tre-rätters a lá halvåtta hos mig. Det är ju farsdag! Måste kila, hoppas ni får en fin söndagskväll. Puss!
 
 


Kommentarer
Mikxki

Alltid kul när man hittar gamla roliga bilder :P

Svar: Haha absolut! :)
Johanna Asplund

2012-11-13 @ 16:51:48
URL: http://mikxki.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.