You came, you raved, we loved it.

 
Då var det torsdag. Och vi är lediga idag vilket är helt underbart. Jag vaknade för några timmar sedan och nu sitter jag och myser i soffan under en filt och tittar på den fallande snön som lägger sig som ett tjockt täcke utanför fönstret. Om en liten stund tänkte jag ta en sväng till gymmet också.
 
Himla mycket har hänt på senaste tiden, det har krånglat en del men nu är allt bara fint igen. Dock går jag utan mobil förtillfället men det får gå.
    Jag fick min operationstid (för att operera mina käkar) för någon vecka sedan och jag har väl befunnit mig i något slags chocktillstånd den senaste tiden. Det blir den 23:e Januari, det vill säga två dagar innan min 18års dag och det känns ganska trist. Men det känns otroligt bra på samma gång!  
 
För exakt en vecka sedan var vi på Swedish House Mafia och det var så enormt mäktigt även fast jag inte är ett supermega-fan.
   Idag såg jag att 30 Seconds To Mars kommer till Grönalund den 19:e juni, megapeppen på det!
Och igår hade jag och tjejerna myskväll vilket var trevligt värre.
 
Matchade flickor, rött och svart är grejen.
 
Heléne (med en mycket fin fläta) Amanda, Mona och Anna. Vi käkade godis drack fläder och champange té (som förövrigt smakade väldigt lustigt). Och hade det otroligt mysigt. Jag är förresten helt förälskad i mitt täcke med rosor på.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.