Gult är kul(t)

Lyssnar på Du är snart där av bästa finaste Håkan och myser med te. Idag har varit en bra dag.
Jag har bland annat köpt en ny gul tröja. Åh gult är så himla härligt, känner mig lite extra solstrålig när jag har det på mig.
 
Tyvärr har jag förlagt min kameraladdare så förtillfället kan jag inte fotografera som vanligt. Därför är bilderna en aning bristfälliga men jag hoppas att det är okej!
 
Min gula tröja som ser fantastiskt mycket bättre ut i verkligheten. 599 svenska kronor från MQ. Mitt älskade pannband som jag köpte förra säsongen och clementin, älskar't!
 
Jag iklädd min gula kreation.
 
 
 Mums <3
 
 
Gult är fult sa de. Gult är kult svarade jag då.
 


Kommentarer
Sara Björk

Gult är vackert! Himla FIN tröja! =)

Svar: Det tycker jag med. ÅH, tack så jättemycket!
Johanna Asplund

2012-10-31 @ 10:51:06
URL: http://saaraaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.