Lila morötter?!

Dagen började med att jag pep iväg till gymmet med fina Anna och körde gärnet. En rivstart på dagen helt enkelt. Efter träningen hittade jag lite roliga nytto-ekologiska-utantillsattsocker-grejer så jag bestämmde mig för att slå till. Alltså. Granatäpple drycken med lila morot (?!) var en aning speciell, dock rätt god. Nyttig och pigg kände jag mig iallafall på pendeln påväg mot Sollentuna!
 
Sedan bar det alltså av mot Sollentuna där jag och mormor begav oss på lite shopping, hon (och morfar) hälsar på från Umeå så vi träffas inte särskilt ofta, trevligt var det! mina inköp som förövrigt var ett pannband, armband och ett par jeans. /Nöjd tjej!
 
Vi fikade. Jag drack största latten någonsin och käkade en lax-beagle som var helt gudomlig. Bästa på länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.