Instagram-oktober

1. Viftade med tårna och låg i soffan och tog igen mig. 2.Plugg, plugg och plugg och te. Massorav te.
 
 
 
1.Jag spontanlockade (vågade, som tydligen var rätt benäming) håret, kände mig lite Taylor Swift söt, och lyckoruisig den dagen minns jag, varför minns jag däremot inte.. Fint var det iallafall!
2. Vi firade att Heléne levt i 17 ljuva år med en tjejmiddag. Underskattat med tjejkvällar, helt otroligt mysigt.
3. Oktober månad var den jag kärade ner mig. I en mössa. Finfinfin tycker jag och 99 pix på Carlings, trodde jag skulle smälla av. Vilket kap. 4. Åh! fick min nya säng som är helt otroligt skön.
 
 
 
 1 och 2: Håret rök! väck, gone, borta =skönt. Kände att jag behövde starta på ny kula och få lite förändring, det var välbehövt!
3. Jag och min lillasyster stack och shoppade, en iklädd blått och en rött. 4. Jag fixade om bland mina galgar och bytte ut kläder, det gjorde mig lite glad.
 
En extrem snabbspolning av mitt oktober!
 
Förövrigt heter jag johannasplund på instagram, checka om ni har lusst!
 
Med detta säger jag godnatt. Och puss.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma Wild ❤

sv: Ja eller hur, sjukt gott :}

2012-11-02 @ 08:23:27
URL: http://mammawild.blogg.se
PHOTOGRAPHER Elina Meuller

sv: Tusen tack!

2012-11-02 @ 12:13:25
URL: http://meullerphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.