Fredag

Hej mina fina. Så skönt med fredag och helg att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
 
Jag har precis kommit hem från Heléne och huuh vad kallt det är! var tvungen att krypa ner under duntäcket.
 
Idag åkte jag och Anna till stan för att köpa jeans och gudarnas gudar vad fina jeans jag hittade. Så fina att jag inte kunde välja, så jag fick ta lite betänke tid på det hela. Nu vet jag vad mitt nästa inköp ska bli!
 
 Förrutom de förtäffliga Acna-jeansen hittade jag dessutom ett par brutalsnygga från Tiger of Wweden. Båda är sådär lite lagom höga i midjan så att man kan stoppa in skjortor och dylikt. Passar mig perfekt.
 
 Jag är "period-tjej" , glad, ledsen (oftast glad dock), jeans, Håkan Hellström, Kent och Swedish house mafia. Ja ni förstår, allting går helt enkelt i perioder. Inte så att jag slutar gilla saker men under vissa perioder kan jag hypa så otroligt mycket. Människor vill ju slå hål i huvudet på mig. Det jag vill komma fram till är att just nu är jag inne i jeansperioden, så himla najs!
 
Jeansen är från Acne och är så himla perfekta (och dyra). Gråt. Bredvid mig står Anna i sina Levis. Himla fina också!
 
Jeans,Acne, Mössa från Carling och skjorta med svartspets, Monki.


Kommentarer
Julia

Jag är också en periodtjej! Så himla bra beskrivet. Jag brukar säga att jag "snöar in på saker" men det är nog mer rätt att kalla mig periodtjej. Ett kusindrag kanske ^^

Svar: Åh tack så mycket! Haha ja "snöa in sig på" är väl en annan benämning på ungefär samma sak. Kanske är det ett kusindrag, jag tycker iallafall att det är kul att ändras lite!
Johanna Asplund

2012-11-10 @ 22:18:00
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.