3 saker.

 
 
 
 
 Åh de här står överst på min dröm-önskelista!
 
1. En vit Iphone 5, min mobil är i stort sätt ofungerande förtillfället så det hade varit fantastiskt.
2. Finafinafina. fina! och dyra, hemskt drya. 3600 kronor, PrimeBoots. Men drömma kan man ju alltid.
3. En ny kamera, en Nikon D700 hade ju inte varit fel!
 
Jag sitter uppkrupen i soffan, ritar, dricker te och myser. Emellanåt kastar jag ett öga på prodject runway också,  himla skönt att ta det lite lugnt. Förskyld börjar man också bli, usch, snörvelsnörvel.
 
 


Kommentarer
NATALIE

krya på dig!:)

Svar: Tack! :)
Johanna Asplund

2012-11-03 @ 13:16:39
URL: http://naataali.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.