Fullständig eufori!


Saknar dig sen du försvann saknar dig och känner mig halv, P&L ta mig tillbaka!



söta Emma, in action

Armbanden i högsta hugg!




Det börjar banka i hjärtat av lycka så fort jag tänker tillbaka på sommaren 2011. Jag och fina Emma åkte till Peace & Love helt själva, två 16 åringar på vift liksom. Varken hon eller jag hade någonsin tältat eller ens sovit i tält innan men nu var det dax, i fem hela dagar.

Ett stort leende sprider sig på mina läppar när jag tänker på allt och som ett fån sitter jag och småler i soffan, men så är det!

Människorna, musiken, den tryckande hettan och all kärlek. Peace and Love 2012, vi ses väl där?



Kommentarer
Karro

Åh va kul, jag ska också till P&L i sommar!

2012-04-18 @ 20:53:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.