Jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden.

Den Svenska Björnstammen, så mitt i prick, musikaliskt och bra rythm. Ren kärlek. Löve.

Den 13 september kommer de till Grönan, så najs!






Har fått lovord och mordhot piska o morot
ångest och oro som jag vore av stål och glas, borde gå men stannar kvar.
Jag har lovat och glömt, förlåtit fördömt, försent för å ångra men tid nog
att tänka om och leva med det.


Jag saknar det som inte finns och sprider ut mig själv i vinden
bara du kan bära det som gör så ont i mina ögon.
Vi har något stort
på gång, så länge ingen bryr sig om vilka höjder vi kan nå
på vilken sida som vi står.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.