Kär i en ängel.




Precis när jag hade rullat ut sockarna. Se hur man gör här.



Flätorna kan du se hur man gör här.



Bakifrån. SÅ fint.



Framifrån

 
Jag tycker att det blev superfint, känner mig helt utbytt. Som en liten älva eller något liknande sagoväsen, underbar känsla.

Just nu sitter jag bara och myser och lyssnar på Håkan Hellström. Ska ta det lugnt idag, plugga ikapp, fixa i mitt rum och bara va', känns som en sådan dag idag, kan vara väldigt skönt det med.



Du kanske tycker jag verkat borta i tankar
det kanske stämmer
som om jag hade nåt bättre för mig
som om jag inte lyssnade längre
och det gör jag inte heller när jag tänkte på en ängel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.