Här kommer alla känslorna på en och samma gång.













Körde på en lite annan stil idag, lite bohemiskt sådär. Gillart! Och så letade jag fram magtröjan och hatten också, kändes rätt. Många bilder blev det men det får ni ta.

/hatt_Monki/spetslinne_Monki/jeans_Weekday/halsband_JC/boots_Sixtyseven/

Förövrigt har min söndag varit sådär, har tokpluggat inför matteprovet imorn.(hoppas att det går bra också!)
 Just nu har jag tagit en paus från plugget och lyssnar på Per Gessle och  Ted Gärdestad, tänker på sommarlovet och känner mig lite smått nostalgisk. 
 Druckit mängder av koppar kaffe och te har jag också gjort. Det känns faktiskt rätt bra nu, lycka på det!
Ikväll tänkte jag boka P&L biljetter också, pepp! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.