En dag i regnet.








Just nu sitter helt slutkörd i soffan och väntar på bättre tider. Idag har inte varit en bra dag, en kass dag rent ut sagt. Men jag försöker intala mig själv att man faktiskt inte alltid kan vara på topp och det var inte jag idag, detaljer orkar jag faktiskt inte gå in på.
       Även en regning dag som denna har innehållt glimtar av solsken (inte bokstavligt...tyvärr) Jag var tillbaka på gymmet för första gången på två veckor(jag hade först influensa som följdes av en envis förskylning). Nu körde jag igång igen,vilket kändes fantastiskt. Kändes skönt att känna pulsen dunka innanför huden, trampa i takt med den höga musiken och bara stänga ute allt annat. Och att träffa Anna, såklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.