De 18 senaste dagarna-del 1.


Hej alla mina finisar, ledsen för den dåliga uppdateringen som har legat som en dimma över bloggen. Jag tänkte att jag skulle lova att det ska bli ändring på det från och med nu. Men det skulle vara en lögn. För på måndag åker jag nämligen till peace and love festivalen så himla PEPP! men innan dess så ska jag väl ändå kunna klämma in en hel del inlägg här på bloggen. Det vågar jag lova.

De senaste 18 dagarna då? vad har hänt. Så tokigt mycket men ändå inget världsomvälvande direkt, livet kom emellan helt enkelt.

Så vad har jag egentligen haft för mig då?

Student firande, skolavslutning, Turkiet, födelsedagar och en Umeå resa har jag faktiskt hunnit med på den senaste tiden.


Efter mitt sista inlägg så var det den sista skolveckan. Så himla fantastiskt var det ju faktiskt inte. Vi var lediga tre dagar av fem och sedan fick våra betyg och sedan var det slut. Kändes helt fantastiskt skönt när man stod där med betygen i hand efter rektorns tal fyllt med moralknorrar.


8 juni- del 1.

skolavslutning och student.




Fina Amanda efter skolavslutningen.





Sedan käkade jag och Mickis jordgubbar och snackade om livet. Mysigt värre!




Efter skolavslutningen bar det av direkt till Daniels student. Daniel är min mammas sambos barn alltså min "bonus-brorsa" eller något i den stilen! Härligt var det och vilket underbart väder de fick. Åh jag älskar studenter och studenttider alla är så glada och man vet att det snart är sommarlov.






Studentmottagning!




Supersöta emmis.




Jag var "servitris" på mottagningen men då det var buffé var det inte allt för mycket att göra, välförtjänta pengar, kanske inte. Rätt värt.


När allt var slut så begav jag mig till Helene tillsammans med Amanda hon hade nämligen haft grillkväll. När vi kom dit klockan tolv var det relativt tomt. Frans (Helenes kille) hade somnat i soffan och vi snackade om allt mellan himmel och jord. För redan dagen efter åkte jag till Turkiet. Saknar värmen så otroligt härligt! Uppdaterar snart igen. Lovar. Lovar. Lovar.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.