De senaste 18 dagarna- del 2.

Tänkte att jag skulle berätta lite om min Turkiet resa, najs?
-svar ja.

Vi åkte till Side i Turkiet, en vecka av badande, slappande, solande och allmänt mys.



Jag, första dagen.



Jag och Carolina framför hotellet. Himla fint var det.



Värsta modellen ju. Herregud, sicken syrra man har!



Havet var blått och jag var glad (om än något suddig).



Mamma och Carro vid poolen innan middagen. Fina.



Jag, iklädd en ljuvlig rosa-blommig  klänning från MQ.





Vilken pangbrud till mamma man har!



Jag och Carolina, lite trötta efter att ha sett Sverige-England matchen med skrikande/galna engelskmän, inte alltför kul.



Sista dagen var det otroligt varmt. Helt galet. Som varmast var det 52 grader i skuggan. Tokigt!



En riktigt underbar resa, nu taggar jag inför P&L, vad ska ni hitta på i sommar?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.