Fredag

Helgen har börjat och känner lyckoruset en helt fantastisk känsla. Inte många dagar kvar till sommmarlovet det är helt sanslöst vad fort tiden har gått.
    Idag har jag även bättrat på brännan rejält för vilket fantastiskt väder!
Förtillfället känner jag att mina inlägg oftast speglas av väderleksrapportens innehåll, men det är för att jag är helt förbluffad över hur varmt det var varit.
   Idag hade jag blommig klänning och träskor, inget mer inte ens en liten kofta. Och jag frös inte ett dugg. Faktiskt.

Idag hade vi ett antal inställda lektioner vilket ledde till att vi fick sluta 3 timmar tidigare, och det tackar man ju inte nej till!
    direkt efter skolan så åkte jag hem en snabbis, käkade en glass med Mickis för att sedan återvända till centrum för att ha en konsert, supernajs! 


Många fina tjejer på en och samma bild, Sweet Swedes! vi kallade oss nämligen för det. Vårt lilla bandnamn. Fast vi är inte ett band, men ändå.


Efter det gav jag och mina kompisar ut ballonger till små söta ungar, för Huddinge Centrum firar 100 år idag så det var "folkfest" i la Stada. Mina fingarar luktar fortfarande ballong, hellium ballong... mycket svårt att få bort kan jag tala om.
    Imorgon är det någon slags jazzfestival, vi ska samlas 8.30 innan konserten, vilket känns lagom frestande men det blir jättekul iallafall!
    Senare ikväll blir det filmkväll med två underbara tjejer nämligen Isa och Heléne. Mega mys kommer vi att ha, det kan ni ge er på.



Bild från balen i 9:an, ikväll blir det filmkväll. Kul, för det var himla länge sedan senast.



Kommentarer
- T O V E -

Hejsan, allt bra med dig? :)

2012-05-26 @ 10:22:40
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/
- T O V E -

sv; vad bra, samma här :)

2012-05-26 @ 22:09:56
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.