Jag skapar.

Tittade igenom lite gamla mappar och så slog det mig, jag aldrig lagt upp bilder på när jag ritar eller målar.
Jag älskar det! men nu för tiden blir det inte lika ofta som jag önskar, vilket är trist men när jag väl gör det så blir jag alldeles varm i hjärtat. Man mår så bra, eller jag gör det. Med en penna i handen, ett blankt ark papper framför sig och en fin bild i huvudet som väntar på att få möta dagens ljus. Lycka.






Från i höstas, på baksidan av min biologibok, när tankarna svävade iväg på lektionen.


Ett öga för ett öga, en tand för en tand.



Ett akvarell äpple från 2010. Himla länge sedan egentligen.



Dessa tre är också från 2010, från min "svart-vita" period, ganska fina ändå, tycker jag.


Audrey Hepburn, såklart.



Close up.



Och Twiggy.




Tillsist en extremt dålig bild på en tavla som jag målade i nian. Inga ursäkter för bilden men tavlan blev bra. Jag vann faktiskt en tävlig med den i skolan. Åh blev överlycklig! jag som aldrig vinner annars.





Hoppas eran torsdag är bra, nu ska jag göra lite käk och sedan får jag se vad jag hittar på ikväll. Kramar i massor.



Kommentarer
emma

wow! du är duktig!

sv. hihi ja det var min favorit! :D

2012-05-17 @ 19:59:34
URL: http://emzaans.blogg.se/
emma

sv. ja det finns ju faktiskt billigare alternativ! :D om de finns ju vanliga svarta som ser precis ut som JC, fast mycket billigare då :D

2012-05-17 @ 20:18:31
URL: http://emzaans.blogg.se/
Dennis Foto

sv. Tack för kommentaren, vad duktig du är på att illustrera!!!! :) Väldigt fin blogg du har!!!! :)

2012-05-17 @ 21:15:14
URL: http://dennisportfolio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.