One must always be different.

Jag har länge kännt att jag vill göra något annorlunda, så idag bestämde jag mig för att följa mina instinkter...





En färg på varje nagel!



Rätt najs eller hur?




Jag förstår inte varför den här bilden blev i en annan storlek, suck. Det finns verkligen ingen ursäkt för bilderna (som förövrigt är tagna med min mobilkamera) väskan är inte randig i verkligheten men av någon anledning framställs den som så på bilden... Tillbaka till väskan, urfin tygväska 149 spänn på Top Shop, check på den. Var och införskaffade mig lite nya The Body Shop prylar (love!) och tittade då även in en snabbis på Top Shop och Herre(!) vad fina kläder/smycken/skor/väskor/allt de hade fått in. Kände mig lite smått euforisk och började prova förfullt.


Kommentarer
INSPO

INSPO



www.inspo.nu

2012-05-10 @ 03:07:43
URL: http://blogg.inspo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.