Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nåt som tar mig någonstans.

På diskotek, men jag tar allting på lek även en hemlighet. Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nåt som tar mig någonstans. För jag vill veta om kärlek finns.

Inleder med ett fint citat à la Håkan Hellström. Sant så sant.


Nu har jag pluggat svåra ekvationer med pappa, druckigt liter med te och lyssnat på Håkan. Förhoppningsvis blir provet imorn en baggis!



Jag vill slänga med håret, trängas i folkmassorna till en konsert, känna ådrorna fyllas med adrenalin, skrika ronjas-vårskrik, åka och bada i det iskalla vattnet i sjön som ligger vid vårt hus, vara fullständigt ohämmad och galen. Och framförallt vill jag att det ska gå bra på provet imorn. Peppad till tusen, håll tummarna för mig!


Kommentarer
tilda

jättefin blogg, och du är också jättefin!! vad ska du göra idag? :)

2012-05-22 @ 17:47:09
URL: http://tildaamaria.blogg.se/
Dahlgrenskan

Håkan hellström!<3 Fin blogg!

2012-05-22 @ 20:46:21
URL: http://nataliewallgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.