Take a chance on me.








Här har ni dagens outfit. Andas lite 50-tal, eller vad tycker ni?

Jag lånade shortsen av syrran, dem är från Cubus och är helnajs tycker jag! linnet är från Monki och träskorna är från skorett.

Min dag har varit helt okej, mycket plugg men det är så det är här på slutet.
      Vi har grillat också, mumsigt värre. Sedan åt  vi min (inte så lyckade) chokladmousse. Det var nämligen så att den skulle vara "nyttig" då somliga i familjen har börjat med GI och ja, jag kan ju säga att den blev helt okej trots allt. Jag lyssnar på ABBA också, känns somrigt. ABBA + bara ben. Åh sommaren är på G, lovley!


Yours sincerely

Johanna Asplund


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.