The day. (so far)

Hej alla fina, kul att fler och fler börjar hitta hit!

Dagen började med att Carolina, mamma och jag skulle bege oss till IKEA för lite shopping. Vilket (för min del) resulterade i en fin blommig kudde och nya lakan som jag tror passar jättebra i mitt rum. Bilder kommer senare.



Syrran var stylad till tusen i super balla tights.



Jag hade kul i bilen.



Och försökte fotografera mig själv och samtidigt som jag körde med någon spännande(?!) pose med armen vilket inte blev särskilt lyckat, men ändå.



Carolina var glad mitt i kaoset på IKEA.



Självklart tog vi en lunchpaus och då blev det köttbullar för alla tre. Såklart standard på IKEA.


Sedan forsatte vi mot Skärholmen för mer shopping, åh jag hittade fin fina grejer men dem får ni se senare.Kram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.