Felhörningar.

Vakna med the voice hade för ett tag sedan ett väldigt roligt tema, nämligen felhörningar. Alltså att man har hört och sjungit en helt annan text än vad det egentligen ska vara.(oftast en längre tid). Hysteriskt roligt!


Jag tänkte berätta om två av mina:

I Spice girls låt Wannabe så sjöng jag "if you wanna be my lover you gotta get rid of my friends" istället för "if you wanna be my lover you gotta get with my friends" för något år sedan insåg jag mitt misstag, herregud!

åh så kul man kan ha!


Förrutom det har jag dessutom sjungit fel i ABBAs låt "Lay all your love on me" missförståndet började redan vid första raden "I wasn't jealous before we met, now every women I see is a potential threat" ska det vara, jag sjöng istället "I was in jail just before we met, now every women I see is a potential threat" . Vilket ledde till ett missförstånd av modell större.


Någon mer som har gjort liknande misstag?


Följ gärna min blogg via Bloglovin, så blir jag lycklig!


Kommentarer
Johanna Christoffersson

sv: Fick lyssna på den några några gånger innan :)

2012-05-20 @ 19:54:53
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
MADDISENJ

det kan bli väldigt kul när man hör fel :P haha

2012-05-21 @ 13:26:20
URL: http://maddisenj.se
andréa

haha hänt mig liknande fleeragånger!!

härliga bilder ;D kram

2012-05-22 @ 22:21:13
URL: http://deija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.