I am not a whore. But i like to do it.

NU har jag äntligen fått tillbaka min kamera, lyckan! Jag kom precis hem från fetaste spelningen på Grönan med LMFAO så det var heltokigt. Alltså det har varit en helt underbar dag. UNDERBAR. Vi började 12.25 med prov i kommunikation och det känndes faktiskt jättebra, så nu håller jag tummarna för att det faktiskt gick bra också. Efter provet slutade vi (för er kanske det inte låter så speciellt men en vanlig fredag går vi ca 8-17 det var alltså en halleluja dag!) och då tog jag tåget till stan men först fick jag veta att det gått jättebra på talet i svenska nationella, jippie!

Sedan mötte jag upp mina fina vänner och köandet började vid 3. Konserten började vid 20.00 så det var endel väntan men vi stod nästan längst fram och den var riktigt najs!

Efter konserten träffade jag Emmis och Matilda och deras kompisar Johan och Moa, kul var det. Tillsist så blev det lite fettiskäk på donken som faktiskt kan vara rätt gott ibland, tyvärr var det inte det..

Ja och nu sitter jag här, hoppas er vecka har varit bra och fredag. Mängder av kyssar.


Fina Heléne, Amanda och Aleks i väntan på lmafo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.