The party's in my head.

Hej alla fina!

Nu var det himla länge sedan och det ber jag tusen gånger om ursäkt för! men (finns alltid ett men) jag har haft så otroligt mycket för mig, kameran har varit konstig och inlägg har raderats, ja lite smått och gott helt enkelt. Här kommer lite bilder från min fest i helgen som jag tycker blev supernajs. Vi var ungefär 50 personer så det var rätt bra drag!


Fina Anna och Wictor.



Åh, the girls!

Känner mig megapeppad just nu, jag hade konsert ikväll och det kändes riktigt bra. Jag sjunger, för er som inte vet det, och idag sjöng jag Hero of war med Rise Against, ÅH den är bra.

Vi är lediga imorgon och på torsdag, känns inte helt fel måste jag medge. (Jag ska dock på någon fotografering men det är inte förren kvart över ett). Och igår kväll bokades Peace and love biljetten, PEPP!


Kommentarer
Malin

kan du inte lägga ut någon video när du sjunger? :)

2012-05-13 @ 21:59:00
URL: http://scenbloggen.com/malinkallstrom
Johanna Asplund

Det kan jag absolut göra någon gång! :)

2012-05-15 @ 14:39:39
URL: http://johannasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.