Min Emmis-pemmis.

Det har verkligen varit alldeles förlänge sedan jag träffade Emma (=helt underbar och dösnygg även känd som min kusinvitamin). Och nu när inte allt plugg hindrar oss från att träffas så sticker hon iväg till New York.Vill ba' önska en fantastisk resa och jag tänker på dig här hemma i kalla landetlagom!
 
 
 
Haha blir helt glad av den här bilden,förövrigt i Borläng under Peace & Love veckan! minnen för livet så himla mys.
 
.
Hahaha. Standard!
 
 
<3 
 
Vad ska jag hitta på idag då?
    Nja, fick ställa in träningen pga av min förkylningen men jag tänkte övningsköra, städa lite och ta det jättelugnt så att jag orkar hitta på grejer i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Asplund

Två steg från paradise.